Нещо се случва

30 април 2009, Автор: Александър Жеков
Публикувана в Анализи на гост-експерти, Лаборатория за медиен мониторинг

За медиите март беше интересен месец. Месец на кризите (боклучената и финансовата), на обединението ДСБ-СДС, на дебата Борисов-Станишев, на риалити-предаванията, на Барак... виж цялата публикация »

Усмивката на Станишев преди бума на външната политическа реклама

26 април 2009, Автор: Николета Даскалова
Публикувана в Блог

Дистанцията до изборите се скъсява и заедно с това все повече наближава времето за явната политическа реклама. Както се случва в кулминацията на всяка кампания, и тази... виж цялата публикация »

Медиите, скритите играчи в предизборния маратон

25 април 2009, Автор: Ивайло Знеполски
Публикувана в Анализи на гост-експерти, Лаборатория за медиен мониторинг

Обикновено при изследване на предизборната ситуация социолозите се стремят посредством количествен контент-анализ на основните медии да осветлят поведението на основните... виж цялата публикация »

Шоу-популизъм - новият политико-медиен жанр

25 април 2009, Автор: Петя Кабакчиева
Публикувана в Анализи на гост-експерти, Лаборатория за медиен мониторинг

Месец март вече бележи откровения старт на предизборната борба. Индикатори за това са както скокът на политическите материали в онлайн изданията с 8 на сто – от 15.2 до... виж цялата публикация »

Още малко за светлия костюм

24 април 2009, Автор: Калина Петкова
Публикувана в Блог

Напоследък се забелязва, че двама от медийно активните политици са посегнали към закачалките със светли сака. Цветан Цветанов и Мартин Димитров са сдържани по политически... виж цялата публикация »

Битката продължава

Мониторинг на вестник 19’, март 2009

Ескалиращата в медиите полемика между Бойко Борисов и Сергей Станишев като че ли поутихна след дебата, който лидерите проведоха в студиото на Референдум по БНТ1. Някои... виж цялата публикация »

Media Index - наблюдение на медиите - графичен доклад, март 2009

15 април 2009, Автор: Маркет Линкс
Публикувана в Данни, Лаборатория за медиен мониторинг

Media Index - наблюдение на медиите - графичен доклад, март 2009  Read More →

ДОМАШНА ПОЛИТИКА

Клиповете с политическо съдържание във VBox7 и Youtube, март 2009

Добре, Серго, предлагам ти тогава да проведем дебата у нас. ... виж цялата публикация »

Гласувай за своя айдъл

Политическа образност в телевизията, март 2009

Бойко Борисов прие в сградата на общината кандидат-звездите от шоуто Мюзик айдъл. После изгледа един от концертите им в компанията на фолк-певицата Ивана под етикета... виж цялата публикация »

Първенци по старому, сините в атака

Българските онлайн медии в Европейски медиен мониторинг, март 2009

Главните действащи лица в мартенските новинарски разкази са добре познатите ни политически актьори. Според статистическите натрупвания, регистрирани от платформата... виж цялата публикация »

Следваща страница »