Шансът на Борисов е да се превърне в българския Хелмут Кол

Интервю за в. „24 часа” с Мила Гешакова

27 юли 2009, Автор: Георги Лозанов
Публикувана в За медиите в медиите

“Ще остане на власт, само ако всеки месец разобличава поне по една знакова фигура от политиката или сенчестия бизнес” - Само 6 стотинки на глас за тв реклама струва... виж цялата публикация »

Външната политическа реклама - документирана в цветове и образи (Втора част)

Визуално изследване, юни - юли 2009

23 юли 2009, Автор: Емилия Николова
Публикувана в Блог

Екипът на Лабораторията за медиен мониторинг продължава да следи политическата реклама през настоящата предизборна кампания. Как се рекламираха партиите преди парламентарните... виж цялата публикация »

Политическата рекламна визия – илюстрация на агитационните стратегии на партиите

Външна политическа реклама в София, юни и юли 2009

22 юли 2009, Автор: Стоян Димитров
Публикувана в Анализи, Лаборатория за медиен мониторинг

Съществена част от рекламния пейзаж в Столицата през пролетта и началото на лятото т.г. се обуславя от двата вида избори: Европейски Парламентарни – насрочени за 7 юни... виж цялата публикация »

Избори 2009 - Размиване на границите: какво се случи с предизборното политическо послание/говорене?

Анализ, базиран на данните от агенция „Маркет Линкс“, юни 2009

20 юли 2009, Автор: Тотка Монова
Публикувана в Анализи на гост-експерти, Лаборатория за медиен мониторинг

Събитиен контекст за юни: Изборите за Европейски парламент на 7 юни и отразяването на резултатите от вота. Предизборната кампания за 41 НС. Стачки и протестни митинги,... виж цялата публикация »

Money can’t buy me love

Обзор на медиите през юни 2009

Кампанията от юни 2009 беше един своеобразен край на прехода: парите вече не фасцинират българина, както във времето, когато Бойка Дангова пееше „Не, не искам рози, дай... виж цялата публикация »

Изследване на телевизионната рекламна кампания на политическите партии

Графичен доклад, 8 юни - 4 юли 2009

17 юли 2009, Автор: GfK Audience Research Bulgaria
Публикувана в Данни, Лаборатория за медиен мониторинг

Изследване на телевизионната рекламна кампания на политическите партии  Read More →

Media Index - наблюдение на медиите - графичен доклад, юни 2009

17 юли 2009, Автор: Маркет Линкс
Публикувана в Данни, Лаборатория за медиен мониторинг

Media Index - наблюдение на медиите - графичен доклад, юни 2009  Read More →

Кралят на попа

Българските онлайн медии в Европейския медиен мониторинг, юни 2009

Последният етап от предизборното състезание не успя да произведе особено ярки събития на медийно-политическата сцена. В кулминацията на кампанията за Европейски и... виж цялата публикация »

И победителят е…

Българските онлайн медии в Европейски медиен мониторинг, юни 2009

Дългоочакваният край на предизборната битка дойде. Близо шест месеца медиите отразяваха различните предизборни ходове на кандидатите за влизане в Парламента. През... виж цялата публикация »

Домашно видео

Мониторинг на клипове с политическо съдържание във VBox7 и Youtube, юни 2009

Our house it has a crowd There’s always something happening ... виж цялата публикация »

Следваща страница »