Външна политическа антиреклама

12 май 2009, Автор: Калина Петкова
Публикувана в Блог

Без да се заявява като външна политическа реклама, ехидната табелка Национален кризисен щаб, разхождана от сметoизвозващи камиони из цяла София, е почти това. Ясно е посланието, ясен и авторът – посочен с малки буквички долу вдясно: Правителство на република България. Освен залепено на камиони, можем да срещнем цялото това нещо и напечатано върху сигналните елечета на къде метящи – къде мотаещи се по улиците мургави събратя. В скоби отбелязвам добрата организация – закупуване на елечета, предпечат, печат, раздаване на елечетата…

Наричам всичко това почти политическа реклама, защото то е по-скоро политическа антиреклама. Всеки път, когато човек види тези табели се сеща не толкова за това колко чудесен е премиерът, а по-скоро за това колко неуспешен по темата боклук се оказа и този кмет.

В графата на антирекламата има и плакати против БСП: 100 000 нови безработни . Макар и да е посочен някакъв инициативен комитет, нещата с произхода и вечния въпрос Кой е платил за това не стават много ясни. Обратната връзка е на електронен адрес, който видимо е създаден за мероприятието. Макар и Столетницата да не е пряко оплюта, 1-ви май води мислите ни единствено към нея.

 

 

 
 
 
 
 

 

Напиши коментар

Ако искаш картинка, която да се показва към твоя коментар, иди вземи gravatar!