Необмислена реклама или политическо ре-брандване

16 ноември 2009, Автор: Калина Петкова
Публикувана в Блог

Ако съдим по това как изглеждаше рекламата на БСП на последните (частични местни) избори, може да заключим, че Столетницата опитва да се актуализира като политическа търговска марка. Билбордовете излязоха първо като полу-закрити – без снимки, само с два реда текст и по-дребен шрифт в долния десен ъгъл, насочващ към уеб-сайт, а по-късно и със снимка на кандидата Кадиев. Рекламни  радио клипове пък се завъртяха по CHR (радио за най-новите хитове) и рок станции. Кого целеше да достигне тази реклама? Опрделно не електоратът, считан у нас за потенциално ляв. Най-новите хитове или бунтарският хеви звук,  препратките към интернет и билбордовете с нещо като продуктови апели определно не биха могли сами да променят електората на партията. Остава въпросът: предстои ли ни да видим политическо ре-брандване в търсене на изход от кризата или това беше просто не добре ардесирана реклама.kadiev-transport1zelena-kadiev

Напиши коментар

Ако искаш картинка, която да се показва към твоя коментар, иди вземи gravatar!