ДИЛЕМА ЗА МЕДИИ: ЖУРНАЛИСТИКА ИЛИ ПРОПАГАНДА. Български медиен мониторинг 2015
11 февруари 2016, Автор: ФМД
Публикувана в Анализи, Годишен доклад 2015, Лаборатория за медиен мониторинг
Лабораторията за медиен мониторинг към фондация “Медийна демокрация” представя годишния доклад за 2015 г., в партньорство с Медийната програма Югоизточна Европа на фондация “Конрад Аденауер”.
С ъ д ъ р ж а н и е
Медийна култура в упадък: възходът на идеологиите и враждебната реч
Орлин Спасов
РЕГУЛАЦИЯ
Георги Лозанов
Краят на медийната регулация?
ТЕЛЕВИЗИЯ
Тодор П. Тодоров
Заблатяване на медийния климат
РАДИО
Снежана Попова
Бълбукане в застоя: радиото през 2015
ПРЕСА
Тотка Монова
Записки от будоара – един безкраен наратив
ОНЛАЙН МЕДИИ и НОВИНАРСКИ САЙТОВЕ
Гергана Куцева
Информационното пренасищане като информационна недостатъчност
ЛАЙФСТАЙЛ
Силвия Петрова
Клюки и селфита: традиционните медии по модела на новите
ЖЪЛТА ПРЕСА
Николета Даскалова
Подривно жълто
БЛОГОСФЕРА
Марина Кирова
Държава на заден ход
ФЕЙСБУК
Ели Александрова
Политическа борба за социалната валута на лайковете във Фейсбук през 2015
ВИДЕОСОЦИАЛНИ МРЕЖИ
Лилия Латева
2015: година на промените и развлечението
РЕКЛАМА
Владимир Кисимдаров
Рекламен карнавал
Приложения:
Агенция Маркет Линкс
Media Index - анализ на съдържанието на печатни и електронни медии - 2015 (годишен графичен доклад)
Фондация “Конрад Аденауер” и Агенция Маркет Линкс
Доверието в медиите. Независимост и качество (национално представително проучване - декември 2015)