ХАШТАГЪТ СРЕЩУ МЕДИИТЕ: ПОЛИТИЧЕСКИЯТ ВЪЗХОД НА СОЦИАЛНИТЕ МРЕЖИ. Български медиен мониторинг 2013

4 февруари 2014, Автор: Колектив
Публикувана в Анализи, Годишен доклад 2013

report2013_thumbЛабораторията за медиен мониторинг към фондация “Медийна демокрация” представя годишния доклад за 2013 г., в партньорство с Медийната програма Югоизточна Европа на фондация “Конрад Аденауер”.

ИЗТЕГЛИ ДОКЛАДА





С ъ д ъ р ж а н и е

Годината, в която информацията полудя: протести, избори, медии
Орлин Спасов

ВРАЖДЕБНА РЕЧ
Георги Лозанов
Чия е враждебната реч?

МЕДИЕН ДИСКУРС
Тодор П. Тодоров
Година на тотемите

РАДИО
Вяра Ангелова
Видяно по радиото 2013

ЛАЙФСТАЙЛ МЕДИИ
Силвия Петрова
Модни тенденции в политиката 2013

ЖЪЛТА ПРЕСА (всекидневници „Всеки ден” и „България Днес”)
Богдана Денчева
Фатално жълта 2013

ОНЛАЙН МЕДИИ и НОВИНАРСКИ САЙТОВЕ
Гергана Куцева
Медиите като обект на „катарзиса” на „задкулисието”

Николета Даскалова
Онлайн медиите през 2013: политика на втвърдяване

БЛОГОСФЕРА
Марина Кирова
Оптимистично за линията на живота или как протестите променят България

ФЕЙСБУК
Ели Александрова
Народът от Фейсбук през 2013: хроника на инсомнията

Vbox7
Василена Йорданова
2013 – година на проТЕСТ

РЕКЛАМА
Владимир Кисимдаров
Политическа реклама 2013

Приложение
Агенция Маркет Линкс
Media Index - анализ на съдържанието на печатни и електронни медии - 2013

Напиши коментар

Ако искаш картинка, която да се показва към твоя коментар, иди вземи gravatar!